/
    • Visual Merchandising Advance

    • Inleiding

      Deze training is bedoeld als opvolging van de training Visual Merchandising Basic. Tevens is deze training te volgen door deelnemers die reeds kennis en ervaring hebben van Visual Merchandising. In deze verdiepende training wordt gekeken naar alle kansen die je hebt om je winkel zo commercieel mogelijk in te richten. Hoe ontdek ik mijn bestverkopende en misschien minder verkopende plekken in mijn winkel? Naast het inrichten van etalages zal met name de commerciële winkelindeling centraal staan.

       

      Tijdens deze training zullen theorie en praktijk elkaar afwisselen, in de vorm van interactieve oefeningen die de deelnemers uit hun comfortzone zullen halen.

      Doel van deze training

      De deelnemer weet en begrijpt;

      -      dat Visual Merchandising een belangrijke tool is om meer omzet te genereren
      -      cross-selling word gestimuleerd door sterke presentaties zowel in je etalages als In Store
      -      een visueel aantrekkelijke winkel zorgt voor meer impulsaankopen
      -      een goede planning van Visual Merchandising noodzakelijk is, om je winkel ook voor vaste klanten interessant te houden

      Inhoud

      -      zelfverzekerd je winkel commercieel inrichten
      -      aantrekkelijke presentaties bouwen op zowel displays, wanden en instore mannequins, als in de etalage
      -      analyseren hoe bepaalde gedeeltes in de winkel voor omzet zorgen
      -      een duurzame structuur ontwikkelen om de Visual Merchandising optimaal te houden

      Bijzonderheden

      Deze training duurt 3,5 uur.

      Voor meer informatie of aanmelden, neem contact op met:
      R. Wolters (r.wolters@rbaroermond.nl) 06-30820106