/
    • Hostmanship

    • Inleiding
      Hostmanship is de basis van het realiseren van een optimaal klanttevredenheidsgevoel.

      Het is het enige verschil tussen een winkel en het internet. Mensen willen aandacht. Dat is universeel.
      Wil je meer verkopen dan geef aandacht aan je klanten.
      Hostmanship is “De Kunst mensen het gevoel te geven dat zij Welkom zijn”.
      Dat doe je niet alleen, dat doe als team.
      In deze cursus maken wij jou bewust van het effect van:
      - Jezelf verwelkomen;

      - Elkaar  verwelkomen;
      - De gasten/klanten verwelkomen;
      - De ander te behandelen zoals die ander behandeld wil worden en;
      - Het toepassen van de zes keuze’s.

      Doel van deze training
      - Mensen bewust maken van het effect van Hostmanship voor gasten en henzelf;
      - Inhoudelijk bijbrengen van de stappen van Hostmanship;
      - Motiveren tot Hostmanship gedrag;
      - Vertalen van theorie naar concreet gedrag en handelen;
      - Benoemen van de voorwaarden voor dit gedrag.

      Inhoud
      Uitleg doel en plaatsen in context (waarom)
      - Wat beteken je voor je klant en waar ben je trots op?

      - Uitleg wat is Hostmanship (wat)
      - Vertalen naar de praktijk (hoe)
      - Wat heb jij nodig (hoe)
      - Wat ga je morgen doen (wanneer)

      Bijzonderheden
      Deze workshop duurt 3 uur
      Voor meer informatie of aanmelden, neem contact op met:
      R. Wolters (r.wolters@rbaroermond.nl) 06-30820106